2008年4月14日

香港電台〈思潮作動〉訪問







8 則留言:

匿名 說...

喂,蘇真真,我琴晚聽電台自認識你創作的字卡,真係似乎太遲﹗搞到我要周圍去書局撲你既BB﹗係咪有第二集?係就快D生第二胎,好期待呀﹗
Anyway,你好掂,多謝你﹗
我叫Curtis,請多多指教﹗

匿名 說...

我是思潮作動的聽眾
也是聽到節目後,特意到書店搜購
的確不容易找得到,多謝你的創作

思潮作動是一個很有心的文化節目

匿名 說...

喂,蘇生,我Curtis想講我依家整緊一個更好既香港潮語既lists,如果我整好既話我email比你好嘛?

蘇真真* SoRealReal* 說...

Roy:
謝謝支持!
^^

Curtis
香港潮語list, 我也在這年來不斷從不同途徑搜集中,當然歡迎mail 最新的潮語給我!集思廣益!
^^
thanks

匿名 說...

蘇生,我Curtis email左個list比你喇,我MSN都add左你,請檢查﹗

匿名 說...

好鬼頂癮。
哈突然想起一本書,叫Einstein Never Used Flash Cards,叫D家長呢,米信字卡囉。

匿名 說...

我終於買到你既大作喇!~ haha
我身邊既朋友都有買到, 有趣有趣!

匿名 說...

一開始在油麻地Kubrick自發作書展看到你的寶寶,已經決定買,怎知店員說已經售罄了!當時我真的「灰爆」!不過我現在買到了!