2008年4月14日

香港電台〈思潮作動〉訪問







9 則留言:

匿名 說...

喂,蘇真真,我琴晚聽電台自認識你創作的字卡,真係似乎太遲﹗搞到我要周圍去書局撲你既BB﹗係咪有第二集?係就快D生第二胎,好期待呀﹗
Anyway,你好掂,多謝你﹗
我叫Curtis,請多多指教﹗

roy 說...

我是思潮作動的聽眾
也是聽到節目後,特意到書店搜購
的確不容易找得到,多謝你的創作

思潮作動是一個很有心的文化節目

匿名 說...

喂,蘇生,我Curtis想講我依家整緊一個更好既香港潮語既lists,如果我整好既話我email比你好嘛?

蘇真真* SoRealReal* 說...

Roy:
謝謝支持!
^^

Curtis
香港潮語list, 我也在這年來不斷從不同途徑搜集中,當然歡迎mail 最新的潮語給我!集思廣益!
^^
thanks

匿名 說...

蘇生,我Curtis email左個list比你喇,我MSN都add左你,請檢查﹗

媽媽阿四 說...

好鬼頂癮。
哈突然想起一本書,叫Einstein Never Used Flash Cards,叫D家長呢,米信字卡囉。

Tin@ 說...

我終於買到你既大作喇!~ haha
我身邊既朋友都有買到, 有趣有趣!

消防員比比 說...

一開始在油麻地Kubrick自發作書展看到你的寶寶,已經決定買,怎知店員說已經售罄了!當時我真的「灰爆」!不過我現在買到了!

鄭淳璇 說...

一品色毛片
一色逼毛片
免費高清成人毛片
毛片基地站
愛毛片網
最新日本毛片
日本毛片
毛片網
愛毛片網
唐人社綜合電影
日本毛片子視頻
歐美色情電影QVOD
免費毛片
美樂影視網
歐美毛片
日本毛片
歐美毛片
日本毛片影院
歐美毛片影院
日本毛片快播
歐美毛片快播
日本毛片下載
歐美毛片下載
人妻毛片
大騷乙毛片
毛片綜合網
歐美毛片全集在線觀看
h的BL日本動漫下載
日本盜撮電影
毛片網站
中羽在線社區
日本快播毛片
色色倫理電影
歐美快播毛片
姑娘毛片
美國女孩成人毛片
比色情毛片
126nba直播吧
午夜浪妹
成人激情毛片影院
毛片網頻道
xxoo81在線成人視頻網
ogwvg影院
xxoo23在線成人視頻網
遊久社區
大奶波影院
毛片夜夜擼
黃色片網址
蝴蝶谷網站
騷妹妹成人網