2008年7月9日

J2 愛搞作- 潮語教室

拍了一整天的片段,最後導演將大部份剪走,剩下的精華部份成為了這個2 分23 秒的節目。

要特別留意片中出現的伯伯,佢將橋底怒漢的神粹演繹得淋漓盡致,講對白又不斷爆吐,令現場個個都笑到喊!


有機會參與節目製作,真的有點興奮!!但看見自己上鏡,始終怪怪的......

你們看的時候不要笑得太大聲就好!哈哈!

好!去片!

16 則留言:

畈子:P 說...

你D潮語,真係好HIT!尋日响PAGEONE見到有D「ABC」對你D字卡好有興趣。D圖係唔係你畫既呢?好OLD SCHOOL~~不如「追加」第2集啦,因為香港重有好多「頂癮」既潮語,一定大賣。PS 你咁愛香港,又咁有創意,一定唔駛乞食!(RESPONSE TO YOUR PROFILE)

ringc 說...

之前仲問你幾時有得睇,點知話咁快你已經神速地放左上o黎。

p.s.都係覺得平日同你講o野時自然d:)

蘇真真* SoRealReal* 說...

畈子

thanks!其實我都估唔到連日本人、台灣人、內地人、甚至老外都有興趣,令我很驚喜!
如無意外,今年內會推出第二集,但我不想只集中「潮語」這題材,所以將會創作其他類型的書籍,就請拭目以待吧!
講真...我真係好驚乞食...我唔食, 屋企人都要食!所以都未能全身投入創作呢...

ringc

10年冇見,可能我而家面對面同你講野都一樣唔自然呢!hahaha

畈子:p 說...

我好鐘意睇楊學德D創作,直覺上我覺得你同佢會好o岩channel,希望你會從中會有所啟發!

設計確實係唔可以當飯食,不過凡事都有例外,唔好咁灰啦!「麥o麥」都賺錢la,可能有朝一日你既創作响「日本」好紅呢!michael lau d 手辦公仔就係一個好例子。

其實我都成日諗好多無謂既idea,有時諗多d都好呀..大腦唔會閉塞ga..唉都唔知自己講緊乜...總之「堅持」係成功之媽媽la..奸爸爹!

EllioT 說...

呵呵!我是台灣人,我都買了12套了,送給我身邊喜歡學廣東話的朋友,希望你快快出第二套啦^^

蘇真真* SoRealReal* 說...

畈子:
其實我同你一隸好愛本地創作人,唔只MIACHAEL LAU 同呀德, 小克、江記、ERIC SO、STELLA SO 、門小雷等等等等我都非常喜愛!不過我同以上既大師級大物距離太遠喇!要努力努力再努力,希望有朝一日可以拉近同佢地既距離啦!

既然你都有奇怪既IDEA, 不如動手做啦!李小龍先生有一句名言:WILLING IS NOT ENOUGH , YOU MUST DO!要做過才知可否成功呢!! 不如你 EMAIL 我,分享下你D IDEA ,睇下可以點樣實行啦! ^^

ELLIOT:
甚麼......................???十二套?真的要來個大感謝!!多謝你將香港文化帶給台灣人啊!!!我會努力加油的了!你來香港是觀光還是讀書?

匿名 說...

蘇sir ....
都話你係天生明星相啦///
無論平時系學校睇..定係電視上睇你..都係靓仔..
遲D轉行..可以考慮入娛樂圈!!=]
A班-蓉

匿名 說...

哇卡.估吾到藝術創作都搵到食a__a+
成日比d同學話畫家死左先出名 (汗"
終於有人打頭陣搵到食啦.以後都吾
洗驚訓街.呵呵呵

a班神*__*

蘇真真* SoRealReal* 說...

蓉:
我每令見到自己響電視出現...都覺得有d嘔wor!haha..... 如果你係陳志雲既話,你就帶我入娛樂圈啦。

神:
我都想搵到食...但我依然係搵唔到食...不過係唔使訓街而已
haha

one dream 說...

^^ 你好丫~
我想借呢段片放在BLOG!

one dream 說...

唔好意思呀~我未得你批准已經放o左
但我引用o左!^^

蘇真真* SoRealReal* 說...

one dream:

haha
放啦,我冇所謂的~~

KernelPanic 說...

J2拍既另外一段promo都出左啦

匿名 說...

都話你係天生明星相啦!!!!
----------------------------------
Electronics Manufacturing China| China Electronics Manufacturers|Smt Electronic Manufacturing|Electronics Contract Manufacturing| Electronic Contract Manufacturing Services| Subcontract Pcb Assembly

ivy 說...

蘇sir,你上電視....到想嘔...
其實,一路我好想你做我班主任同中文老師.不過已經冇機會啦..我已經六年班啦...T_T 真係好可惜呀!!!
~6B~柔~

鄭淳璇 說...

大香蕉網
日本AV女優情色電影
俺去播播網
俺去也地址
制服絲襪快播
青青草視頻
CL社區成人視頻
CL社區
91成人視頻網
清純女友影院
慾望之都
成人導航
67三級小說
肥屄網
色無欲網
日本美女色圖
壞弟弟亂倫電影
黃色操逼小說
咪咪色情小說
成人淫性小說
妹妹性的AV影院
快插歐美情色AV
裸體鬥b影片
盛波社區電影網
盛波社區
無毒色妹妹
38情色基地
小色網
夜夜擼網站
偷偷擼影院
交妻小說
淘色成人影院快播
日本黃色成人動漫圖片
午夜成人免費性愛影片
黃色成人動漫遊戲
成人黃色觀看
成人色情網444
AV成人倫理動畫
成人一級片快播下載
快播成人午夜激情電影
成人黃色電影一級片
成人黃色視頻免費的
歐洲快播18成人倫理
成人黃色電補視片
07kkk成人版電影快播
成人經典黃色電影
黃色成人變態小遊戲
成人午夜黃色視頻
成人色狗快播
18禁成人遊戲的