2008年5月25日

拍攝實況@ J2「愛搞作」

5月24日
拍攝無線〈J2〉台節目—〈J2愛搞作〉
大家屋企收到〈J2〉嗎?我就收唔到喇......嗚......

鳴謝:阿堂
(為我拍攝花絮)


晨早九點,開始拍第一個SHOT,勁緊張!
j2 (2)
(結果連環NG了 1000次,哈哈!)
j2 (3)


第二個SHOT沒有對白,總算順利完成。
j2 (4)

道具一
j2 (5)


好留心喎,究竟聽緊乜?
j2 (6)

好可愛的小演員,但極頑皮…
j2 (7)

裝MIC中…
j2 (8)
係咪好有校園片FEEL呢~~
j2 (9)
(其實我響度重拍梗《BEYOND放暑假》,信唔信?哈哈)
j2 (10)

曬到媽媽也認不得!
j2 (11)
其實拍梗港版《PRISON BREAK》…
j2 (12)




下午,轉戰銅鑼灣樓上CAFE。
j2 (14)
屋簷邊緣有仙人掌?(打風點算?)


CAFE環境好正,拍MV一流。
j2 (15)

導演姐姐 X 攝影師哥哥
j2 (16)

樣子多惆悵…
j2 (18)
例牌要拍下扮睇書。
(莫非係《香港筆跡 2》?)
j2 (20)
TO BE CONTINUED…

16 則留言:

匿名 說...

呀,唔係話5月23號有加印咩,我去商務、三聯都買唔到...........

匿名 說...

多咀搭句~
好似又斷貨喇喎!
但係我向mk大眾書店見到仲有勁多存貨~

匿名 說...

係?係邊個位呀?

蘇真真* SoRealReal* 說...

是,加印版已推出超過一星期。

應該3 間pageone 也未售完。另外,比較大型的商務、三聯、中華、大眾等也有售,但最好還是先致電分店查詢,不過 Kubrick 好像沒有貨了。

匿名 說...

lmc的學生到此一遊~

蘇真真* SoRealReal* 說...

呂中的學生?
報上名來吧! :p

veronica 說...

hi, where is the shop? so Nice!

匿名 說...

蘇老師你好, 多謝你套字卡帶給我們歡樂, 我同d同事lee期係咁玩呀!
我0係G.O.D.買到, 佢剩番唔係好多套咋, 大家快d買!

話時話, 個"ing"字都可以當潮語喎
例: 見到d食物咁正, 肚餓ing呢!

kiki 說...

Does anyone know the cafe address?

蘇真真* SoRealReal* 說...

匿名:
thanks!! 能帶給你們歡樂實在太好了!作品「好玩」是我的目標啊!
香港人愛中英夾雜,甚至連中英文法都混合使用, +ing 這個現象很有趣,或者在下一輯也可以說說這個。

kiki, veronica,

關於cafe,我不知道exactly 的地址,但你們知不知道銅鑼灣 dusty 那哪裡?cafe 就在dusty 的樓上。

匿名 說...

SO SIR...
我係小息既TIME ALWAYS講(玩ING)係冇講你知姐=.=

匿名 說...

非常的漂亮, 那裏有得賣啊?


安老院, 老人癡呆, 護老院, 癡呆癥, 老人院, 癡呆癥護理

匿名 說...

AirlineAirlineAirlineAirlineAirline
AirlineAirline
AirlineAirlineAirlineAirlineAirlineAirlineAirlineAirlineAirlineAirline
AirlineAirlineAirlineAirlineAirlineAirlineAirline
旅遊巴士自由行自由行中國旅遊自由行中國旅遊自由行自由行中國旅遊自由行中國旅遊旅遊巴士自由行自由行旅遊巴士自由行

匿名 說...

lmc的學生到此一遊~

匿名 說...

蘇老師你好, 多謝你套字卡帶給我們歡樂, 我同d同事lee期係咁玩呀!

鄭淳璇 說...

校園春色小說
聚色網
愛色軍團
淫淫基地
一起色成人網
擼飄飄娛樂影視網
看電影吧
免費黃色電影
免費黃色網站
成人免費黃色電影
免費成人黃色視頻
免費黃色漫畫
免費黃色圖片
成人色區
日本色情AV人妻視頻
人人摸視頻
人人摸成人視頻
全色網
99xxxx成人電影
日本成人AV片
快播AV毛片
mm356快播色情電影網
馬上色
馬上色視頻
在線成人高清視頻
成人依依
四色網
頂色綜合網
911色大全
小色狗
青青島社區
全色情A片
成人激情毛片影院
免費高清成人毛片
毛片電影
毛片網
毛片快播
快播毛片
最新毛片
日本毛片
毛片網站
免費毛片電影在線觀看
那裡下載毛片
毛片視頻大全
黃色毛片圖片
黃色毛片
高清毛片
毛片網址
39健康網
看毛片用什麼播放器