2008年1月20日

呀....頭痛!

係我衰........係我當初發夢都冇諗過副卡會有咁多朋友鐘意......更諗唔到累大家撲個空......

今日我收到好多e-mail,每一封我都好仔細咁睇:

好多朋友話想買黎做生日禮物;亦有朋友從新界、九龍過來太古買幾副、更有朋友響外地黎到,想買返家鄉做手信!

但...要講好多聲唔好意思... 我手頭上已經冇哂......再有0既話我一定第一時間通知大家!!

我已好努力抽時間去製作......做好0既大部份已經畀哂kubrick賣,所以只係剩返一部份分到無印良品站......仲要留返部份放響下一站pageone 賣.......連留畀朋友果0的亦都已經割愛......但始終都唔夠賣.......

本來,我諗住依個只係個小眾0既手作玩意,但目前黎睇,貨量的確唔能夠滿足大家0既要求!!大家都唔好怪無印良品,佢地都只係借個場地畀我地做展覽,對我地已經算仁至義盡。

撲空0既朋友,唔好失望,相信你地都知道依副字卡將會正式出版。我已在全力籌備中,為左你地,我會開TURBO 嫁喇!(其實「開TURBO」係咪已經唔夠潮呢?HAHA) 到時保証貨量充足,而且內容必定「升呢」!,請大家拭目以待!!!有大家一直支持,將會有更多創作計劃繼續進行!

好多謝大家都當我係朋友,係朋友0既話,就要繼續支持我喇!!

其實,我地依個「自發作書展」仲有好多有創意0既好書,有好多個單位都做得比我好,我特別鐘意做到成隻CD樣0既果本《躲貓貓》、另外有本叫《腰骨》0既都唔錯。請大家繼續多多支持我地依班創作人!另外,大家可以響無印良品本留言冊度留下言、畫下野比畀又得!

朋友們,多多得罪,有意見0既可以直接送個 e-貓畀我!

^_^''

8 則留言:

babemilk 說...

我呢個心急既新界人終於都係忍唔住
所以今日最後都係花左幾十蚊+幾個鐘來回
飛左出太古城

佐係可惜店員話賣晒
撲個空, 仲俾男友黑臉左成日 ~>_<~

Francis wong 說...

hello~
先多謝真真咁叻叻創作到呢款咭,搞到我今日都去左.十點二去到已經排第十、十一左右,可惜都係買唔到.
其實都唔關真真係既事,事實你話係親手做,所以得少少都冇辦法~如果我係排第一個,我又真係會買多幾盒幫朋友買埋喎.少少失望都有既,不過你話會開始大量發售,咁我到時再買啦!
同埋下次去又一城都要小心出現今日既場面~(估唔到創作新咭都會附帶呢d問題==")

最緊要,係我非常支持創作的喇!加油呀!期待更多新潮語既新一代咭!

上次買左個包家庭什餅,我覺得好靚呀!真真可唔可以幫我多謝佢?

Abby 說...

等緊你既字卡出版呀~~到時一定要買返幾套~
我有朋友起澳洲叫我幫佢買一套,之後佢會拎d咭黎教d澳洲長大、唔太識廣東話既朋友仔,你d咭好有用架!可以幫佢地update返d 廣東話 :p

努力呀~~

4res 說...

引頸以待中
加油呀蘇真真!

Cathy 說...

大年初四兼農曆新年公眾假期最後一日又搭住星期日......
小妹今日去太古無印,一行入鋪頭,已經俾你「本」(因為張張都俾人響左上角打o左個窿,同埋用魚絲穿住。)「香港潮語學習字卡」吸引住!
插圖精美、例子啜核,真係又係要用果個四個字去形容—(睇到我)「會心微笑」。
最後我真係有留埋言先走o架!
呢,果個用綠色筆寫字、d字又化化地o既「Kai"火羅"Cathy」呢!(cathyyaukw@hotmail.com)

匿名 說...

Hey there practical document. I had created a bit difficulity watching the next
few paragraphs onSafari although, not sure precisely why?
Feel free to surf my homepage ... Online Auto Insurance

匿名 說...

Whoa! Thank you! Which i wanted to produce in my web site
as well. Can I have a fragment of this article for you to my site?
My web page > Genital Warts Removal

鄭淳璇 說...

免費成人電影網毛片下載
美國女孩毛片
黃片毛片A片
三級毛片在線觀看
茉莉花網
香港毛片
澀女郎女人網
快播網吧影院
好男人網
日本三級電影毛片
v頻播放黃色一級毛片
毛片群
免費毛片電影在線觀看
女生毛片網
Q色網址
483免費毛片快播
免費毛片快播
韓國毛片
冰城網
桂林人論壇
桂林生活網
濠濱論壇
八通網
泰安論壇
泰安網
山崎毛片
毛片早熟在線觀看
毛片早熟快播
毛片早熟QVOD
毛片MP免費觀看
狼會所
大奶妹色色網
馬色堂影院
騷老師AV
鳳樓城
YY毛片
毛片3P
毛片3P下載
毛片3P影音
玩家網論壇
香港電影三級毛片
南美水族論壇
凱迪社區
女人毛片
女人毛片2014年在線觀看
色系軍團
4S快播看毛片
蘋果論壇
猴島遊戲論壇
三級毛片視頻