2009年4月30日

GIORDANO TEE PROJECT 2009 "WHAT'S T TODAY?"

踏入2009年,Giordano Tee Project再次捲土重來,以「What’s T today?」為主題,Giordano找來AllRightsReserved擔任策動單位,邀請來自中國、香港、臺灣、法國、美國等9個創作單位聯手合作,再一次展示Tee帶來的創意及威力!
今季Giordano Tee Project以「What’s T today?」為主題,希望可以與大家分享Giordano的原創概念「每天穿著的輕便服飾」及品牌獨特的生活態度。


3 則留言:

Orange 說...

你好,我係幫我媽媽問的...
想問一問你會唔會去學校講talk的?
呢個係我e-mail:
lamkokhangcskc@hotmail.com
詳情晌e-mail度傾
唔該晒!

流料 說...

你又唔知你設計果件Tee有幾難買到, 我行左三間"左丹奴" 都無晒貨呀~

蘇真真* SoRealReal* 說...

Orange,

你媽媽是位教師,近來有點忙...未必抽到時間呢。

不過你可以先電郵詳情給我:
sorealreal@yahoo.com.hk

thanks
蘇真真

流料,
我也見到某些 GIORDANO 已售罄呢!我真的估不到會如此好賣!!
真的要謝謝大家的支持!

蘇真真