2008年9月20日

又是病了才有機會休息的日子

又是一個循環。

每年返工的首三個星期都會經歷一場小病,今年,亦沒有例外。

小病來得快,一定冇古怪。我也必須告訴自己:這是吉兆,這是吉兆!呵呵!(病傻了)

最近太多事忙,如果大家有看明報的習慣的話,應該已留意到逢星期一會有小弟的文稿刊登。如果看不到的話,應該你只是一時時運高,當你印堂發黑再睇,就會叮一聲出現於你眼前。

上星期重返實習學校為舊學生拍攝短片,這學校昔日風景怡人,坐擁無敵海景,是絕佳的文昌位,但今日的風景已被一幢幢貝沙灣樓房所掩蓋。
P1000291

P1000292

兩年多前,空堂時與已故的同窗同處此室......此情不再
P1000316

華富的結構其實很美
P1000484

冰室在香港已買少見少,銀都冰室就是僅存之一。
相中女子是銀都冰室話事人,阮少儀小姐,點解我會知?因為佢見我影相就走黎同我講:「斜斜地咁影會靚d」,我心諗:「影你?」,我未來得及反應時,阮小姐已遞上名片。
不過唔好意思呀「阮小儀」,我都係堅持要個正面!haha
P1000557

P1000551

大發現!依區應該有好多又潮又勤力既隱世「潮人」響樹住。臨走前竟然發現依度有一間專畀「潮人」溫習的自修室!!潮人自修室,唔潮唔入得!真係要學下奶周口吻講番句:「各區潮人務必注意!」:p

P1000450

要說聲對不起,收到廠商的消息,「上腦usb」 推出日期一再延遲...要到十月中旬才能出爐,哎.....對此我也沒辦法,我也想快點拿上手呢!Kubrick 將會送出潮語usb折扣券給各訂戶作小小補償。未訂的朋友也不妨先訂購,可獲精美「上腦usb」預售卡一張(見下圖)。
P1000746

19 則留言:

sandymama 說...

做咩走入華富村呢? 好彩無比你撞見街坊裝我我~~

下次去時, 記得去銀都下面的華富村街市, 下面有間食粥的叫"桃苑"仲爆~~我細個時成日嚮個度食完粥先返學(係幼稚園!), 個度除左個名d 裝修係幾乎零改動~~

Roy Lee 說...

這輯的相幾靚喎

carrie 說...

lx3 pin hole mode??

蘇真真* SoRealReal* 說...

sandymama:
我走去呂明才幫d 舊生拍宣傳片ja ma~~haha 你住華富的嗎?嘩!好羨慕!果邊環境清幽,自成一角,非常好住!我果日落埋瀑布灣影相,真係好靚呢!
桃苑?唔講真係唔知有依間特色粥店,下次定必光顧!謝謝你的心水推介!heehee~~

roy lee:
梗係啦,haha,等你d 買埋部450 一齊去影相啦!

carrie:
勁wor! 一眼就睇得出係 lx 3 既pin hole mode!!雖然依個mode 好方便,但致命缺憾就係冇得tune 色同埋size.....如果唔係就可以輕易地玩出lomo effect!

聖記同學 說...

上次上堂睇星島無意中見到你張笑住口望向下面睇緊書個張相同埋個篇字!!!形容得太抽像!總之係笑著睇緊書啦!上次入唔到學校!可恨呢!!!我希望再有機會跟你見面!吹下水

sandymama 說...

華富村真係好正o架~~雖然有d 位已經被貝沙灣阻擋o左~~ :)

carrie 說...

I remember you said u bought a Panasonic camera ma......
and I just bought LX3 last week..haha...pin hole+16:9....

小雷 說...

華富村真的很靚啊

蘇真真* SoRealReal* 說...

聖記同學:
你是我教過的學生嗎?何不報上名來?我也想跟呂中同學仔聚聚呢!

sandymama:
的確是,我記得中五考會考中文科時第一次來到華富,那種震撼感覺仍然深刻!

carrie:
lx 3 真的很正,2.0 光圈用得很爽!岩哂我依d 拍攝懶人。遲下交換一些使用心得吧!!!也順道在此謝謝你send 來的剪報!

小雷:
深信在你的快門下,一定會更加突顯出華富村那種特別的美態,不如找個機會一起前往,順說指導一下我吧!^^

匿名 說...

1K人到此一遊=]
幫UNIQUE既衰人-VV-

欣 說...

潮人自修室都有-_-??

Maria 說...

你好! 除左Sandymama我都係街坊,不過我響華翠呀! 你影到冰室咁安靜而有氣質,但佢實在係污糟呀d野! haha

蘇真真* SoRealReal* 說...

欣:
未去過就唔係潮人,快D 去啦
HAHA

MARIA
你地就好啦!
我果日去間冰室又唔係太污糟wor!不過好多野都係老街坊先知既~
唔唔...

Sarah 說...

哈囉蘇真真
LONG TIME NO SEE XD.

Tree Noh 說...

原來你也去SKHLMC 實習過。

今年年初我也曾在這間學校實習兩個月、也曾坐在 A02 室、也曾到過銀都冰室午膳!

真是巧合!

ahbei 說...

hey, i live in 華富村 and studied in 呂明才. i'm a Wahfuer! haha!!
my home has a great sea view facing Lamma Island.

http://spider-b.blogspot.com/2008/06/242am-530am.html

蘇真真* SoRealReal* 說...

Tree Noh:

真巧合!你在何年合日在呂中實習?我很喜歡這間中學呢!留下聯絡方法吧!有機會詳談!

ahbei:

好令人羨慕啊!有機會帶我去華富村不為人知的地方去吧!! :p

mike w 說...

原來你黎過我中學實習...哈哈
唔知依家個無敵海景如何呢

鄭淳璇 說...

快播有聲黃色小說
第四色成人影院網
婷婷成人網成人影院網
XXOO情色網站
黃色情網
亞洲色圖網
歐美av15p圖片
hy777綠色成人電影網
丁香成人圖片
成人播播網
愛色影院
AV快播-電影天堂
擼白金電影
擼白金QVOD快播
擼白金影院
色天使我要電影
244影城
244電視劇網
244電影院
xxoo24在線成人視頻網
擼擼看電影網
愛色窩
紅色AV社區
擼飄飄影院
X軸影院是男人的網
狼窩影院
草榴社區五月擼
情色帝國
播色網
免費成年人電影網站
午夜電影劇場
成年人快播影院
誘惑絲襪性感電影
無碼色播網
02SSSS成人電影
BT成人電影網
吉吉影音先鋒成人電影專業網站
一起擼影院
激情的夜夜擼影院
狠狠擼小說
unnbg影院
百性閣
qvodav網站
愛色影音播放器下載
愛色成人
愛色島圖片
愛色女站
七七色
瑞碧成人綜合網
額去擼娛樂影視網