2008年7月10日

香港書展二零零八

香港書展將於本月廿三至廿九號舉行,受出版社Kubrick邀請,暫定於七月廿七日(星期日)在會場替各位喜歡字卡的朋友簽名,各位可順道提出意見,互相交流一下!

「簽名會」(也不過為交流而設罷)時間詳情稍後再通知大家,希望到時不會水盡鵝飛吧!HAHA......

另外,書展期間 KUBRICK 會推出不同的會場限定精品!最初我沒想過要為字卡出任何精品,不過在 KUBRICK 總舵主 Amanda 的建議和支持下,也覺得少量生產這些有趣的精品也挺好玩的!於是按出版社的提議製作了幾款。

目前為止有PROTOTYPE 在手的有以下兩款,速速拍一些照片給大家先睹為快:

一、FILE:
P1080559

P1080550


二、貼紙: (這是貼紙的背面,正面是一張透明的潮語貼紙)
P1080553


實用與好玩兼備,HAHA!

有更多消息會第一時間通知大家!

***14/7 UPDATE :
「K 書」紙巾已於各大百老匯院線免費派發!買飛睇戲時記住拎返包!
P1080708

7 則留言:

CHO 說...

蘇老師, 莫非圖二個肥仔頭就係你個商標?

如果話你同佢有兩分相似係開心定唔開心?

Nelson 說...

蘇生,我都買0左套卡(不過真係好難買)。其實我對本土次文化都好有興趣,有冇機會合作下?

匿名 說...

簽名會咁勁?要捧場喎!!!!!幾點呀??

Unknown 說...

請問,如果早前買了字卡,可否帶到會場請你簽名? 謝謝

蘇真真* SoRealReal* 說...

ringc:

都算係個商標黎,似我?梗係開心啦,我個仔黎ga ma~~haha, 書展記住拖行馬黎捧場wor!:p

nelson:
thanks support!絕對歡迎一齊探討香港文化!!U MAY EMAIL ME!

ELLIOT:
當然可以啦!!一定要來呀!!記住去KUBRICK 攤位拎張籌先~

匿名 說...

嘻嘻~呢包紙巾幾正,如果我仲返緊學,拎住呢包o野都幾潮!!

*DaPhnE''*,, 說...

哈哈, 我係澳門人!!
我家姐係hk 買左個o嘴file比我, 仲話我一定仲2 喎, 因為我成日講, 呵呵^o^